مقالات

کتونی ساق دار

کتونی های ساق دار یکی از پرطرفدار ترین کفش ها برای فصول سرد سال می باشند. که ضمن حفاظت از شما در برابر سرما، زیبایی بسیاری برای استایل شما به وجود می آورند.

در واقع با شروع فصل پاییز همانطور که هوا به سمت سرما می رود، اکثر افراد به سراغ کفش هایی میروند که از پاهایشان در برابر سرما محافظت نماید. کتونی های پاییزی و زمستانی اکثرا دارای یک المان مشترک هستند. و آن وجود ساق در تمام این کفش ها است. در فصل سرد انتخاب کتونی بهترین گزینه برای شما می باشد. اما انتخاب بهتر کتونی های ساق دار می باشند. در این صورت به طور کامل مچ و قسمتی از پای شما را پوشانده و ضمن حفظ گرما، از ورود باران و برف به داخل کفش نیز جلوگیری می نماید. لازم به ذکر است استفاده از این کفش ها در فصول سرد، زیبایی فوق العاده ای به استایل شما می بخشد. به طوریکه اکثر افراد فصل های پاییزی و زمستان را به خاطر استایل و کتونی های مخصوص این فوصل، بسیار دوست دارند.

اگر جزو طرفدارن کتونی های ساق دار هستید، برای آشنایی بیشتر با این محصولات، به ادامه مطلب توجه نمایید.

کتونی ساق دار

استایل مناسب برای ست با کتونی های ساق دار

به طور کلی کتونی ها، از آن دسته کفش هایی هستند که به راحتی با تمام استایل ها ست می شوند. در واقع فرقی نمی کند شما طرفدار چه استایلی هستید، به راحتی می توانید از کتونی های مختلف استفاده نمایید. کتونی های ساق دار نیز از این قانون پیروی می نمایند. در فصل پاییز و زمستان شما می توانید انواع کتونی های ساقدار را با استایل های مختلف ست نمایید. تنها نکته حائز اهیمت، توجه به همخوانی رنگ کتونی با بخش های مختلف استایل است. اگر فردی سخت پسند هستید، خرید کتونی ساقدار مشکی برای شما بهترین گزینه می باشد. زیرا این کفش به راحتی با تمام لباس ها ست می شود. و شما می توانید در استایل های مختلف از آن استفاده نمایید.

بیشتر بدانید
معرفی تمام کتونی های مناسب تابستان

اگر بخواهیم کمی جزئی تر به ست کتونی های ساق دار و استایل های مختلف نگاه کنیم، این مدل کفش ها در استایل های کژوال بیشترین کاربرد را دارند. در واقع اگر طرفدار این کتونی ها هستید، باید بدانید استفاده از آن ها در ست استریت استایل و کژوال جذابیت فوق العاده ای دارد. برای مثال ست آل استار ساق دار مشکی، پانچو و شلوار جین راسته ای که لبه آن کمی تا خورده به همراه ی کلاه بافت، یکی از پرطرفدار ترین استایل های فصول سرد می باشد.

کتونی ساق دار

خرید کتونی ساقدار

امروزه برند های بسیار انواع کتونی های ساق دار و ساق بلند را برای فصول سرد تولید می نمایند. اما شما باید کفش را انتخاب نمایید که از کیفیت لازم برخوردار باشد. و ضمن حفاظت از پای شما در برابر سرما، بارش برف و باران طول عمر و ماندگاری بالایی داشته باشند. در بین برند های مختلف، دو برند ونس و کانورس که جزو قدیمی و در عین حال فوق العاده ترین برند ها در زمینه تولید کتونی می باشند، بهترین گزینه برای خرید کتونی های ساق دار هستند. این دو برند همیشه با حفظ کیفیت و حفظ طراحی نوستالژی، سعی داشته اند تا بهترین مدل ها را با توجه به ترند روز تولید نمایند.

برای خرید کتونی اسپرت از این دو برند فوق العاده، کافی است به صفحه اصلی وب سایت فروشگاه کانورس تهران مراجعه نمایید. این فروشگاه با چندین سال فعالیت در زمینه تولید کتونی های اسپرت، بهترین محصولات را به شما عزیزان ارائه می نماید.

بیشتر بدانید
فروشگاه کتونی اسپرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *