مقالات

کتونی اسپرت مینیمال برای استایل های ساده

کلمه ی مینیمال واژه ای است که برای بخش های مختلف هنر استفاده می شود. این کلمه یادآور نکته ی ” زیبایی در سادگی است. ” می باشد. زیرا در سبک مینیمالیسم همه چیز در ساده ترین حالت خود قرار دارد. چه سبک چیدمان و دیزاین یک فضا باشد، چه انتخاب اِلمان های مختلف برای یک استایل! همیشه از ساده ترین اکسسوری برای این سبک استفاده می شود. از این رو در دنیا مد پوشاک و فشن، استایل هایی که حداقل رنگ و کمترین طرح و پیچیدگی را دارد، استایل مینمیال می نامند. در این سبک پوشش، انتخاب لباس و اکسسوری برای بخش های مختلف استایل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. و از آنجایی که یکی از انتخاب های مهم هر استایل انتخاب کفش مناسب است، در این مطلب مهم ترین ویژگی ها برای انتخاب کتونی اسپرت مینیمال را بررسی می نماییم.

المان های مهم برای انتخاب کتونی اسپرت مینیمال

کتونی آل استار ساق کوتاه

  • انتخاب رنگ کتونی

هنگامی که صحبت از انتخاب رنگ برای یک استایل مینیمال است، اولین رنگ مورد نظر اکثر افراد سفید است. زیرا رنگ سفید همیشه همه چیز را ساده تر نشان می دهد. و همچنین در ترکیب با سایر رنگ ها همیشه جذاب به نظر می رسد. اما این تنها رنگ قابل استفاده برای یک استایل ساده نیست. تمام رنگ های روشن و یا ملایم، پاستلی و رنگ های خنثی می تواند گزینه ی خوبی برای انتخاب کتونی اسپرت مینیمال شما باشد. فقط باید در نظر داشته باشید که در کل استایل خود از یک یا دو رنگ بیشتر استفاده نکنید. و رنگ های انتخابی بهتر است شبیه به یکدیگر باشد.

بیشتر بدانید
بررسی مهم ترین ویژگی های کتونی اسپرت

برای مثال در یک استایل طوسی، انتخاب کتونی آبی روشن، سفید، و یا حتی نوک مدادی و مشکی بسیار مناسب می باشد.

  • طرح کتونی های اسپرت مینیمال

سادگی در استایل مینیمال به معنای نبود طرح نیست. بلکه برخی طراحی ها مانند خطوط نازک راه راه، چهارخانه، طرح های مدرن و دیگر طراحی های این چنینی را می توان در یک استایل مینیمال استفاده نمود. برای مثال کفش ونس مدل چهارخانه در ترکیب با یک استایل کاملا سفید، بسیار مناسب است. و این مدل کفش را می توان جزو کتونی های اسپرت مینیمال دانست. همچنین در مدل های مختلف کفش کانورس، همیشه لوگو آن بر روی ساق کفش های ساقدار آن وجود دارد. و این مورد هیچ تضادی با سبک مینیمالیسم ندارد.

در واقع می توان گفت برند های ونس و کانورس دارای مدل های مینیمال بسیاری برای استایل های ساده هستند. و از معروف ترین برند هایی هستند که برای انتخاب کتونی در این سبک پوشش استفاده می شوند.

کتونی اسپرت مینیمال

جمع بندی

برای انتخاب کتونی اسپرت مینیمال، دو اِلمان رنگ و طرح از مهم ترین ویژگی هایی است که باید در نظر بگیرید. فرقی نمی کند چه رنگ یا طرحی را انتخاب نمایید، فقط توجه نمایید که شاخصه اصلی این سبک ” سادگی است “. در واقع رنگ های یکنواخت و طرح های بسیار ساده و کوچک می تواند یک استایل ساده و زیبا را برای شما به وجود آورد. و اِلمان هایی که باعث شلوغی و عدم یکنواختی در ظاهر شما شود، جزو سبک مینمیال محسوب نمی شود.

همانطور که در مطالب فوق الذکر بیان نمودیم، مدل های مختلف کتونی های اسپرت دو برند ونس و کانورس، بهترین گزینه برای ست در استایل های ساده هستند. برای خرید کتونی اسپرت از این دو برند، می توانید به صفحه اصلی فروشگاه کانورس تهران مراجعه نمایید. این فروشگاه نمونه های اورجینال این کتونی ها را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می نماید.

بیشتر بدانید
همه چیز درباره کتونی اسپرت ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *