مقالات

چگونه کانورس خود را تمیز کنیم؟


تمیز کردن کفش کثیف یکی از نکات در شیک پوشی است. تمیزی کفش‌ها نقش مهمی در ظاهر افراد دارد. تمیز کردن کفش به جنس آن بستگی دارد. بدون شک طریقه تمیز کردن یک کفش چرمی با کفش راحتی برابر نیست. بنابراین لازم است اطلاعات کافی و درستی در این رابطه داشته باشید.

 

  • اول از همه اینکه کانورس‌هاتون رو با ماشین لباس‌شویی نشویید خود کمپانی کانورس‌ هم روی این موضوع بسیار تاکید داره.
  • حتما یادتون باشه فرآیند تمیز کردن رو در قسمت کوچیکی از کفش خود که قابل دیدن نیست امتحان کنید تا مطمئن باشید صابونی که استفاد می‌کنید به رنگ کفش آسیبی وارد نمی‌کنه.

 

1. بندها را از کفش جدا کنید، داخل ظرف آب و صابون قرار دهید و با دست بشویید.

 

 

2. از پارچه مرطوب استفاده کنید و پارچه را به آب ولرم و صابون آغشته کنید و به آرامی به صورت دایره ای روی قسمت پارچه‌ای کفش را مالش دهید. پارچه را بشویید و دوباره این کار را تکرار کنید و از آب زیاد برای پاک کردن لکه ها استفاده نکنید.

بیشتر بدانید
فروشگاه کتونی اسپرت

 

 

3. یک برس پارچه یا مسواک را در مقداری آب گرم و صابون خیس کنید، این کار باعث می‌شود موهای برس کمی ملایم‌تر شود. برس را به آرامی روی قسمت های لاستیکی کفش بکشید تا لکه‌های سیاه از بین برود. از برس به هیچ عنوان برای تمیز کردن لوگو کنار کفش استفاده نکنید.

نکته: برای تمیز کردن کتونی رنگی بهترین کار استفاده از یک دستمال نخی بدون مواد شوینده است. چرا که مواد شوینده ای که دارای سفید کننده هستند. در صورت استفاده ممکن است تغییر رنگ در کتونی ایجاد کند.

 

 

04. بعد از اتمام مراحل شست و شو می‌توانید داخل کفش را با کاغذ پر کنید تا مطمئن شوید کفش فرم خود را حفظ می‌کند. کفش هارا در فضای باز قرار دهید و بگذازید با جریان هوا خشک شوند، به هیچ عنوان برای خشک کردن از شوفاژ یا سشوار استفاده نکنید. همینطور کفش خود را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

 

 

  • در نهایت لکه‌های باقی مانده روی قسمت‌های لاستیکی کفش‌ را با پنبه‌ای که به مقدار کمی استون آغشته است تمیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *