مقالات

بررسی مهم ترین ویژگی های کتونی اسپرت

استفاده از انواع کفش ها در درجه اول به جهت محافظت از پا می باشد. از این رو قبل از آنکه به زیبایی آن کفش در استایل خود توجه نمایید، مدل هایی را انتخاب نمایید که از کیفیت و فاکتور های لازم برخوردار باشند. در بین مدل های مختلف کفش، کتونی های اسپرت نیازمند دقت بیشتری در کیفیت آن ها، هنگام خرید می باشند. زیرا این کفش های بیشترین استفاده را در بین تمام اقشار جامعه و در تمام سنین در کل روز دارند. و تمام فعالیت های ورزشی با استفاده از این کفش ها انجام می گیرد. در صورتی که کتونی های اسپرت دارای کیفیت لازم نباشند، باعث آسیب هایی از قبیل کمردرد، پا درد، بوی بد پا و دیگر موارد این چنینی می گردد. پس اگر به دنبال یک کتونی خوب می باشید، به ادامه این مطلب توجه نمایید. در این مقاله ویژگی های کتونی اسپرت با کیفیت را بررسی می نماییم.

مهم ترین ویژگی های کتونی اسپرت

ویژگی های کتونی اسپرت

  • انعطاف پذیری

یکی از مهم ترین ویژگی های کتونی اسپرت که برای دویدن یا پیاده روی انتخاب می نمایید، انعطاف پذیری آن است. زیرا در صورت عدم انعطاف لازم، هنگام راه رفتن و خم شدن پنجه، فشار زیادی از سمت کفش به پا وارد می شود. و در صورتی که کفش شما دارای انعطاف لازم باشد، انجام فعالیت های روزمره و دویدن بسیار راحت تر و ماندگاری کفش نیز بیشتر می شود.

  • توجه به وزن کفش، از مهم ترین ویژگی های کتونی اسپرت

از دیگر ویژگی های کتونی اسپرت که در هنگام خرید باید به آن توجه شود، سبکی آن ها است. و از آنجایی که این کفش ها مدت طولانی در روز استفاده می شوند، در صورت سنگین بودن بعد از دو ساعت شما را خسته می نماید. از این رو یک کتونی خوب، کفشی است که وزن سبکی داشته باشد.

بیشتر بدانید
فروشگاه کتونی اسپرت

ویژگی های کتونی اسپرت

  • قابلت عبور هوا

کتونی های اسپرت دارای جنس های مختلفی می باشند. در بین مدل های مختلف، آن هایی دارای کیفیت لازم می باشند که قابلیت تنفس یا عبور هوا داشته باشند. زیرا در صورت استفاده طولانی مدت و عدم تنفس پا، ممکن است دچار انواع بیماری پوستی و یا بوی بد پا شوید. کفش کانورس و کفش ونس، دو برند فوق العاده تولید کننده کتونی های اسپرت هستند. قانون قابلیت عبور هوا در مدل های مختلف کتونی های این دو برند رعایت شده است. پس اگر به دنبال یک کتونی باکیفیت هستید، مدل های این دو برند گزینه خوبی برای شما می باشند.

  • مهم ترین ویژگی های کتونی اسپرت، اندازه پنجه

اگر قصد خرید کفش با کیفیت را دارید، یکی دیگر از ویژگی های مهم کتونی اسپرت که باید در نظر بگیرید،اندازه پنجه آن است. در صورتی که کفش انتخابی شما پنجه کوچکی داشته باشد، در طولانی مدت مشکل ساز است. و ممکن است دچار معضل هایی از قبیل: فرو رفتن ناخن در گوشت، کجی انگشتان و دیگر موارد این چنینی گردید. همچنین امکان فعالیت های ورزشی با آن ها امکان پذیر نیست. پس قبل از انتخاب و خرید کفش حتما به اندازه پنجه آن توجه نمایید.

ویژگی های کتونی اسپرت

  • لایه زیره کفش

از مهم ترین ویژگی های کتونی اسپرت دارا بودن لژ و یا همان لایه زیره استاندارد می باشد. زیرا اگر اندازه و فرم این لایه استاندارد نباشد، موجب آسیب به کمر و پا شما می شود.

  • سایز کفش کتونی

کتونی های اسپرت خود را دقیقا مطابق با اندازه پا خود خریداری نمایید. زیرا خرید کتونی اسپرت در سایز بزرگتر و یا کوچکتر از پا موجب بروز مشکل می گردد. همچنین ضمن سایز بودن کفش، پای شما احساس راحتی در آن داشته باشد.

  • توجه به تناسب قوس کفش و پا

کفش های کتونی اسپرت معمولا در قسمت فرو رفتگی پا شما دارای یک قوس می باشند. از دیگر ویژگی های کتونی اسپرت که باید به آن توجه نمایید، وجود همین قوس است.

بیشتر بدانید
کفش اسپرت بند دار

ویژگی های کتونی اسپرت

جمع بندی

با توجه به مطالب فوق، از مهم ترین ویژگی های کتونی اسپرت آن است که کاملا از پا محافظت نموده و انعطاف بالایی داشته باشد. در عین حال کفش اسپرت باید انقدر سبک باشد که پاهایتان در آن کاملا راحت باشد و وزن کفش را حس نکند. برند های ونس و کانورس از بهترین تولیدکنندگان این نوع کتونی ها می باشند. و مدل های مختلف این برند ها گزینه های بسیار خوبی برای خرید انواع کتونی محسوب می شوند.

فروشگاه کانورس تهران با چندین سال فعالیت تخصصی در زمینه فروش کفش های کانورس و ونس زنانه و مردانه، بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه می نماید. از این رو شما بدون تحقیق و گشت و گذار زیاد در بازار، به راحتی می توانید کتونی اورجینال مورد نظر خود را از وب سایت این فروشگاه خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *