مقالات

ونس بدون بند در طرح های متنوع

ونس بدون بند

یکی از محبوب ترین برند های کتونی اسپرت، کفش ونس می باشد. مدل های مختلف کفش های این برند برای کسانی که به استایل های کژوال و اسپرت علاقه مند هستند، بسیار مناسب است. جذابیت این کتونی ها در پا باعث زیبایی بیشتر استایل شما می شود. کتونی های ونس مانند سایر کتونی ها دارای دو مدل بند دار و بدون بند می باشند. ونس های بدون بند، جزو کتونی های کاربردی برای اکثر بانوان و آقایان محسوب می شوند. شما می توانید در استایل های مختلف خود از این کفش ها استفاده نمایید.

اگر شما هم طرفدار این کفش ها هستید، برای آشنایی بیشتر با این محصولات به ادامه مطلب توجه نمایید.

ونس بدون بند

معرفی ونس های بدون بند

کفش ونس بدون بند یا همان slip on متعلق به یک کمپانی آمریکایی می باشد. که با ایده برداری از یک فیلم سینمایی در سال 1982 تولید و به بازار مصرف عرضه شد. این محصولات آنقدر پرطرفدار هستند که امروزه اکثر مردم جهان در کشور های مختلف از این ونس ها استفاده می نمایند. طرح های مختلف و خاص ونس های بدون بند به اندازه ای است که هر فردی با هر سلیقه ای می تواند از این کفش ها استفاده کند. همچنین راحتی و سبکی این کفش ها، از دیگر مزایایی است که موجب معروفیت این کفش ها شده است.

مهم ترین ویژگی های ونس‌های بدون بند

  • عدم وجود بند در طراحی مدل های ونس، موجب استفاده راحت شما از این کفش ها می شود.
  • رویه و زیره مناسبی که در تولید این کتونی ها به کار رفته است، موجب نرمی و راحتی این کفش ها در پا می شود.
  • نوع دوخت ونس های بدون بند، به گونه ای است که ظاهر آن بسیار تمیز و زیبا می باشد.
  • تنوع طرح رنگ و مدل در این محصولات بسیار بالا می باشد.
  • مدل های مختلف این کفش در بین جوانان و نوجوانان بسیار محبوب می باشد.
  • استفاده از این کفش ها در هر استایلی امکان پذیر است.
  • در عین سادگی، بسیار زیبا  بوده و جزو ترند های دنیای مد محسوب می شوند.
بیشتر بدانید
استایل کژوال با ونس

ونس بدون بند

جمع بندی

استفاده از کتونی های ونس بدون بند در تمام استایل ها امکان پذیر است. این کتونی ها جزو کفش های روزمره و راحتی برای شما شناخته می شود. همچنین برخی مدل های آن برای ست با لباس های مختلف و شرکت در موقعیت های گوناگون مانند دورهمی های دوستانه بسیار مناسب است. در صورتی که از رنگ های خنثی برای خرید این کتونی های اسپرت استفاده نمایید، به راحتی می توانید آن را در استایل های مختلف خود ست کنید. پس خرید حداقل یک مدل از این کتونی ها برای هرفردی از واجبات است.

توجه نمایید از آنجایی که کتونی ها یکی از کاربردی ترین نیاز های روزانه هر فرد می باشد، کیفیت کفش انتخابی نیز در زیبایی تیپ شما بسیار تاثیر گذار است. ونس و کانورس از بهترین برند های تولید کننده انواع کتونی اسپرت در کل دنیا می باشند. فروشگاه کانورس تهران بهترین نمونه های این کتونی های اسپرت را مناسب با سلیقه اکثر افراد به مشتریان ارائه می نماید. با مراجعه به صفحه اصلی این وب سایت، از تنوع کتونی های اورجینال و با کیفیت این مجموعه بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *