مقالات

مدل های ونس

آشنایی با مدل های ونس

اگر پیگیر دنیای مد باشید، می دانید که طی چندین سال اخیر، کفش های ونس یکی از محبوب ترین کتونی های اسپرت شناخته می شوند. به خصوص قشر جوان و نوجوان جامعه، که امروزه بسیار طرفدار استایل های کژوال، استریت استایل و نیمه رسمی هستند. و انواع ونس ها گزینه بسیار خوبی برای ست با این استایل ها می باشد. از این رو تقریبا نیمی از نوجوانان حداقل یک جفت از این نوع کفش های اسپرت را در جاکفشی خود دارند. هر کدم ازمدل های ونس قابلیت ست شدن با چندین استایل مختلف را دارد. و اگر به دنبال یک استایل مناسب با این کفش های هستید، می توانید مقاله ” ست با ونس ” را مطالعه نمایید. در این مطلب بهترین استایل ها با مدل های معروف ونس را برای شما بررسی نموده ایم. اما دیگر مدل های این برند کتونی نیز در بین طرفداران خود بسیار محبوب و فوق العاده هستند.

اگر می خواهید یک استایل فوق العاده به همراه بهترین کتونی اسپرت را برای خود رقم بزنید، پس بهتر است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. تا با تمام مدل های این برند فوق العاده کتونی به طور کامل آشنا شوید.

معرفی انواع مدل های ونس

مدل های ونس

  • ونس اولد اسکول

یکی از مدل های ونس پرطرفدار، قدیمی و معروف این برند، کتونی های ونس اولد اسکول می باشند. در واقع این طرح، جزو نمونه های کلاسیک برند ونس محسوب می شود. ظاهر این کتونی، ساق کوتاه به همراه زیره ی پهن می باشد. و جنس آن معمولا از جیر یا چرم است. و به عنوان اولین نمونه ای بود در کناره ی آن از نوار سفید رنگ انحصاری این برند استفاده شد.

حواستان باشد، امروزه اولد اسکولی که این نوار سفید را داشته باشد همچنان از معروف ترین کفش های ونس محسوب می شود.

  • مدل های ونس – کتونی Vans Era

از مدل های ونس سبک کلاسیک، مدل Vans Era می باشد. این کتونی ساق کوتاه و بندی است. و همچنین دارای دوخت دو ردیفه و زبانه ای نرم می باشد. از طرفی دورتا دور قسمت فوقانی آن یک لایه نرم کار گذاشته شده است. از این رو هنگام استفاده، پا احساس نرمی و راحتی بیشتری دارد. این مدل بیشتر مورد پسند آقایان می باشد. اما خانم های بسیاری نیز استفاده از این مدل را برای استایل های خود می پسندند.

بیشتر بدانید
معرفی کفش ونس و مدل های مختلف آن

به طور کلی کتونی های اسپرت دارای جنسیت خاصی نیستند. و برند ونس نیز از جمله تولید کننده های عام پسند می باشد. تنها در برخی موارد ممکن است برخی مدل ها تمایل بیشتری به سلیقه بانوان یا آقایان داشته باشد.

  • کفش ونس مدل اسکیت-های ( Vans Sk8-Hi)

از دیگر مدل های محبوب برند ونس، Sk8-Hi ساق بلند می باشد. در طراحی این کتانی از المان های اسکیت سواری استفاده شده است. همچنین کمی از فرهنگ پانک نیز جزئی از طراحی این کتونی محسوب می شود. از طرفی و مانند مدل اولد اسکول نیز دارای نوار سفید رنگ کناری می باشد. و یکی از بزرگترین ویژگی های این کفش، میزان راحتی آن است.

مدل های ونس

  • مدل آتنتیک – Vans Authentic

همانطور که از نام این مدل معلوم است، Vans Authentic مدل مرسوم و قدیمی کفش ونس به حساب می آید. در واقع طراحی این مدل از ابتدای ظهور این برند تا امروز به همین شکل ثابت مانده. و در طی تمام این مدت، یکی از محبوب ترین مدل های این برند محسوب می شد. طراحی این مدل از مدل های ونس، یک کتانی بندی ساق کوتاه با زیره ای پهن و دوخت هایی قابل مشاهده است. همچنین لازم است بدانید، جنس این مدل اصالتاً از برزنت است.

  • ونس Slip-Ons

یکی از مدل های ونس که به سبب راحتی بسیاری که دارد، مورد پسند اکثر افراد است، Slip-Ons می باشد. از طرفی تنوع رنگی این مدل بسیار بالا می باشد. از این رو افراد می توانند با توجه به سلیقه خود، هر یک از این مدل ها را انتخاب و استفاده نمایند. مدل کتونی Slip-Ons برای افرادی که طرفدار سبک مینیمالیسم هستند، گزینه بسیار مناسبی می باشد. همچنین مدل های رنگی و طرح دار آن نیز جزو طرح های چشمگیر تر محسوب می شود. که مناسب افراد جسورتر می باشد.

دیگر مدل های کتونی ونس

مدل های مذکور که در مطالب فوق الذکر بیان نمودیم، همگی از مدل های جذاب، معروف و پرطرفدار برند ونس می باشد. اما این هم ی مدل های موجود نیست. چند سبک دیگر از کفش های ونس وجود دارد که شاید اسم آن ها کمتر به گوشتان خورده باشد، اما آن ها نیز جزو مدل های بسیار فوق العاده ای می باشند. که می توان در استایل های گوناگون از آن استفاده نمود. مدل های دیگر ونس عبارتند از:

  • ونس های-تاپس
  • ونس مید-تاپس
  • صندل ونس
بیشتر بدانید
کتونی اسپرت دخترانه

انواع کفش ونس

جمع بندی

همانطور که می دانید، ونس ها یکی از اِلمان های همیشگی در دنیای مد هستند. از این رو خرید حداقل یک کتونی از مدل های ونس به خصوص برای قشر جوان جامعه که طرفدار استایل های امروزی هستند، بسیار واجب است.

توجه نمایید که برای خرید ونس اگر به دنبال کیفیت و قیمت مناسب به طور همزمان هستید، ما در فروشگاه کانورس تهران بهترین نمونه های آن را به مشتریان خود ارائه می نماییم. این فروشگاه علاوه بر مدل های ونس دارای انواع کفش کانورس نیز می باشد. و شما برای خرید کتونی های اسپرت این دو برند، می توانید به صفحه اصلی این وب سایت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *