مقالات

ست دخترانه با آل استار

ست دخترانه با آل استار

کفش آل استار یکی از پرطرفدار ترین کتونی های اسپرت در بین دختر خانم ها می باشد. استفاده از این کفش ها به غیر از راحتی، زیبایی خاصی نیز برای استایل شما به وجود می آورد. در واقع کفش های آل استار کانورس چه در استایل های اسپرت و چه نیمه رسمی، همیشه بهترین گزینه برای جذابیت ظاهری بیشتر استایل های گوناگون است. چنانچه قصد دارید، یک استایل شیک اما متفاوت داشته باشید، این کتونی ها می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه با بهترین ست های دخترانه با آل استار آشنا شوید.

هر یک از این استایل ها دارای جذابیت منحصر به فردی برای شیک پوش ها می باشد.

بهترین ست های دخترانه با کفش آل استار

  • استایل لباس عروس و کفش آل استار

چند سالی است که ترکیب لباس های مجلسی و کفش ها اسپرت، جزو پرطرفدار ترین ست های دخترانه می باشد. اما در بین همه ی این استایل ها ست لباس عروس و آل استار ساق بلند سفید، جذاب و فوق العاده ترین انتخاب برای یک استایل شیک و متفاوت می باشد. با انتخاب این ست، قوانین کلیشه ای به راحتی زیر سوال می روند. و شما با تیپ زیبای خود ثابت می کنید که کفش های اسپرت همیشه و همه جا کاربردی هستند. از طرفی شما می توانید کفش های خود را با همسرتان ست نموده و یک شب خاطره انگیز و به یاد ماندنی با بهترین استایل را داشته باشید.

همچنین از آنجایی که این کتونی ها در پا بسیار راحت هستند، شما می توانید ساعت ها با آن برقصید بدون آنکه ذره ای پای شما را اذیت کند. ترکیب لباس عروسی و این مدل از کفش های کانورس، یکی از بهترین ست های دخترانه با کفش آل استار است.

ست دخترانه با آل استار

  • شلوار جین اسکینی و آل استار

یکی از مناسب ترین ست های دخترانه با آل استار، ترکیب شلوار جین اسکینی و آل استار ساق بلند است. اگر شما طرفدار شلوار جین های تنگ هستید، بهتر است بدانید هیچ کتونی به اندازه ی آل استار نمی تواند باعث جذابیت استایل شما شود. همچنین برای زیبایی بیشتر تیپ خود می توانید از یک پیراهن یقه دار برای قسمت بالا تنه استایلتان استفاده نمایید.

بیشتر بدانید
استایل با کفش سفید

استایل با کانورس

  • ست شلوارک و یا دامن کوتاه با آل استار

اگر قصد رفتن به میهمانی، تولد و یا دورهمی را دارید، و به دنبال یک ست خوب دخترانه هستید، پیشنهاد فروشگاه کانورس تهران به شما، ست دامن و یا شلوار جین کوتاه با کفش آل استار سفید و یا مشکی هست. همچنین برای قسمت بالاتنه خود می توانید از یک شومیز سفید رنگ استفاده نمایید، تا جذابیت تیپ شما دو چندان شود.

ست دخترانه با آل استار

  • ست دخترانه با کفش آل استار – استفاده از ترنچ کت

ترنچ کت، نوعی پوشش بارانی است. این لباس دارای کمربند، دو ردیف دکمه و بند روی شانه است. جنس این البسه معمولا از خ بوده و گزینه مناسبی برای استفاده در بهار و اوایل پاییزاست. تاریخچه استفاده از این کت‌ها به سال‌ها پیش در جنگ جهانی اول می‌رسد. اما این لباس ها آنقدر طرفدار داشتند که تا امروز همیشه پای ثابت کمد تمام دختر خانم ها است. برای ست با این لباس ، کتونی آل استار رنگی بهترین گزینه می باشد. در واقع شما می توانید رنگ ترنچ کت را با کفش آل استار خود ست نمایید.

ست دخترانه با آل استار

  • ست تیشرت و آل استار

از پرطرفدار ترین استایل های کژوال امروزی، ست تیشرت های لانگ، شلوار بگ و کفش آل استار می باشد. ترکیب این البسه با این مدل کفش کانورس، ضمن زیبایی، بسیار راحت می باشد. از این رو برای کار های روزمره، قرار های دوستانه و گشت و گذار کاملا مناسب است. همچنین در فصل تابستان که هوا به شدت گرم است، این ست دخترانه با آل استار شما را از آفتاب سوزان حفظ می نماید.

استایل با آل استار

جمع بندی

همانطور که می دانید، کانورس ها یکی از اِلمان های همیشگی در دنیای مد هستند. از این رو خرید حداقل یک مدل از این کفش ها به خصوص برای قشر جوان جامعه که طرفدار استایل های امروزی هستند، بسیار واجب است. کفش آل استار کانورس از پرطرفدار ترین مدل های مدل های این برند می باشد. که می توان از آن در استایل های مختلفی استفاده نمود. از این رو در این مطلب ترند ترین ست های دخترانه با کفش آل استار را بررسی نمودیم. و شما با استفاده از این مطالب در هر جا و هر موقعیتی تنها با یک کتونی آل استار می توانید یک تیپ منحصر به فرد داشته باشید.

توجه نمایید که برای خرید کانورس اگر به دنبال کیفیت و قیمت مناسب به طور همزمان هستید، ما در فروشگاه کانورس تهران بهترین نمونه های آن را به مشتریان خود ارائه می نماییم. این فروشگاه علاوه بر مدل های ونس دارای انواع کفش ونس نیز می باشد. و شما برای خرید تمام مدل های این دو برند می توانید به صفحه اصلی وب سایت این فروشگاه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *