مقالات

بهترین استایل ها با انواع کانورس

ست با کانورس

امروزه استفاده از کتونی های اسپرت در تمام اقشار جامعه بسیار رواج دارد. از این رو مدل و برند های مختلفی از این کفش ها در بازار وجود دارد. اما یکی از محبوب ترین برند هایی که از گذشته تا کنون همیشه در صدر بوده است، برند آمریکایی کانورس می باشد. در واقع حدود صد سال است روز به روز به طرفداران کفش های کانورس افزوده می شود. در واقع این برند، کتانی های اسپرت کلاسیکی را برای طرفداران دنیای مد تولید می نماید. این کفش ها هیچ وقت از مد نمی افتد. و همواره در استایل های مختلفی می توان از آن ها استفاده نمود. اگر به این سبک کفش ها علاقه مند هستید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا انواع ست با کانورس را برای شما بررسی نماییم.

با توجه به مطالبی که در این بخش بیان می شود، شما می توانید بهترین استایل ها را با کانورس ها داشته باشید.

انواع ست با کانورس در مدل های مختلف

در این بخش ست های مختلف با معروف ترین مدل های کانوس را بررسی می نماییم.

ست با کانورس

  • کانورس مشکی ساق بلند

یکی از مدل های کانورس که بسیار شیک و منحصر به فرو می باشد، کانورس ساق بلند مشکی است. برای ست با این مدل پرطرفدار شما می توانید، یک شلوار جین اندامی که پایین آن تا شده است استفاده نمایید. سپس برای قسمت بالاتنه از یک تیشرت ساده و کلاسیک استفاده نماببد. برای مثال تیشرت آستین کوتاه سفید، گزینه خوبی برای ست در این استایل می باشد.

  • ست با کانورس ساق بلند قرمز

اگر می خواهید یک تغییر بسیار چشمگیر در استایل های سفید و مشکی ایجاد نمایید، کانورس های قرمز ساق بلند گزینه بسیار مناسبی می باشد. زیرا این رنگ بسیار جذاب بوده و توجه بسیاری به سمت شما جلب می شود. برای ست با این کفش می توانید از لباس‌های رنگ روشن استفاده نمایید. زیرا لباس های تیره و یا مونوکروم برای ست با کانورس قرمز اصلا مناسب نیست.

رنگ های مناسب برای این کتونی قرمز جذاب آبی، سرمه ای، سفید و طیف های آن ها می باشد. در واقع رنگ های ملایم با این کفش قرمز ترکیب خوبی را به وجود می آورد.

  • کانورس ساق بلند سفید

کانورس ساق بلند سفید استایل کلاسیک زیبایی را ایجاد می نماید. این استایل شیک به خوبی با شلوار جین غیررسمی یا شلوار کتان ساده ست می‌شود. به طور کلی کفش های ساق بلند، با شلوار هایی که انتهای آن ها تا شده ترکیب بسیار جذابی دارد. اما اگر این مدل شلوار ها را نمی پسندید، می توانید آن ها را ازاد روی کفش رها نمایید، و یا از شلوار های مام استایل که ذاتا کوتاه تر از بقیه شلوار ها هستند، استفاده نمایید.

بیشتر بدانید
کتونی ساق دار

برای یک ست با کانورس سفید به صورت رسمی، پیراهن سفید و کت مشکی گزینه ی فوق العاده ای می باشد. این استایل در عین سادگی، زیبایی فوق العاده ای دارد.

  • ست با کانورس سفید و مشکی

کتونی های ساق موتاه کانورس سفید و مشکی بند دار، از قدیمی و پرطرفدار ترین مدل های این برند می باشند. در واقع کمتر کسیپیدا می شود که طرفدار کانورس باشد، اما حداقل یکبار از این مدل استفاده نکرده باشد. این کفش راحت و جذاب، با تمام استایل ها ست می شود. اما بهترین استایل برای ست با این کانورس ها، استایل های کژوال و غیر رسمی می باشد. شلوار جین های زاپ دار و تیشرت های لانگ از زیبا ترین لباس ها برای ست با این کتونی ها می باشد.

کفش کانورس

کلام آخر

همانطور که می دانید، کانورس ها یکی از اِلمان های همیشگی در دنیای مد هستند. از این رو خرید حداقل یک مدل از این کفش ها به خصوص برای قشر جوان جامعه که طرفدار استایل های امروزی هستند، بسیار واجب است.

توجه نمایید که برای خرید کانورس اگر به دنبال کیفیت و قیمت مناسب به طور همزمان هستید، ما در فروشگاه کانورس تهران بهترین نمونه های آن را به مشتریان خود ارائه می نماییم. این فروشگاه علاوه بر مدل های ونس دارای انواع کفش ونس نیز می باشد. و شما برای خرید تمام مدل های این دو برند می توانید به صفحه اصلی وب سایت این فروشگاه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *