مقالات

بهترین ست با ونس در استایل های گوناگون

ست با ونس

کفش ونس یکی از پرطرفدار ترین کفش های کتانی در بین تمام اقشار جامعه شناخته می شود. در واقع تا قبل از عرضه این کفش ها در سال 1966، کتونی های ورزشی جزو کفش های محبوب جوانان و نوجوان بود. اما با ورود این کتونی ها به دنیای کفش های اسپرت، کم کم تمام جوامع طرفدار استفاده از این محصولات شدند. کیفیت و زیبایی این محصولات به اندازه ای بالا بود که در دنیای مد امروزی نیز بعد از گذشت حدود 57 سال، ونس ها هنوز از جایگاه ویژه ای در بین کتونی های اسپرت برخوردار هستند. و کمتر جوان و نوجوانی پیدا می شود که به علاقه مند به ونس نباشد! از آنجایی که این کفش ها را به راحتی می توان در استایل های اسپرت و کژوال استفاده نمود، در ادامه این مطلب، چند مدل از بهترین ست با ونس در استایل های مخلف را بررسی می نماییم.

اگر به دنبال یک تیپ زیبا و منحصر به فرد با ونس هستید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ست با ونس

ست با ونس در چه استایل هایی کاربرد دارد؟

اولین سوالی که هنگام خرید ونس به ذهن شما می رسد این است که ست با ونس در چه استایل هایی کاربرد دارد. برای پاسخ به این سوال، لازم است بدانید اصولا ونس ها جزو کتونی های اسپرت شناخته می شوند. مدل و رنگبندی آن ها معمولا مختص به جنسیت خاصی نیست. و اکثر مدل های آن هم برای دخترها و هم پسر ها قابل استفاده می باشد. از این رو بیشترین کاربرد این کفش ها در استایل های غیر رسمی، کژوال و یا اسپرت است. در ادامه چند استایل و ست فوق العاده با این کفش های پرطرفدار را به شما معرفی می نماییم.

ونس زنانه

  • استایل مناسب برای ونس اولد اسکول

مدل اولد اسکول یکی از قدیمی و پرطرفدار ترین مدل های برند ونس شناخته می شود. به طوری که اکثر جوانان و نوجوانان علاقه مند به ست با ونس مدل اولد اسکول هستند. و لازم است بدانید سادگی این کفش موجب شده است تا به راحتی با لباس های مختلف ست شده و همخوانی داشته باشد. در واقع این مدل برای خلق استایلی شیک، بهترین گزینه می باشد. و در برخی موارد می توان از این کفش در مراسم های نیمه رسمی نیز استفاده نمود.

بیشتر بدانید
استایل با کفش سفید

با اینکه مدل اولد اسکول در رنگ های مختلفی ارائه می شوند، اما رنگ سفید و مشکی که رنگ کلاسیک آن شناخته می شود، همیشه اولین گزینه برای انتخاب مشتریان است. ست این کفش با شلوار کتان و یک پلیور یقه هفت، ترکیبی همیشه جذاب و منحصر به فرد است. به طور کلی این ونس برای استایل هایی ساده با لباس هایی نه چندان گشاد و نه چندان تنگ، بسیار فوق العاده است. البته ناگفته نماند که اولد اسکول های رنگی نیز هرکدام دارای جذاب فوق العاده می باشند، که در ست و استایل های مختلف، بسیار خودنمایی می کنند.

  • ست با ونس، مدل اسکیت-های

از دیگر مدل های ونس که بسیار معروف می باشد، مدل اسکیت-های است. این کفش یکی از معروف ترین کتانی های ساق بلند است. و استفاده از آن تنها مناسب استایل غیررسمی یا کژوال است. از این رو شلوار گرمکن با دمپای کش دار یک انتخاب فوق العاده برای ست با ونس مدل اسکیت-های می باشد. زیرا زیبایی کفش شما را به طور کامل به نمایش می گذارد.

ست با ونس

  • ست مناسب برای ونس مدل Era

کفش ونس مدل ارا یک نوع کفشی کلاسیک و ساق کوتاه و بندی شناخته می شود. این مدل دارای دوخت دو ردیفه و زبانه ای نرم می باشد. از این رو هنگام استفاده راحتی خاصی را برای شما به وجود می آورد. با اینکه کفش ها اسپرت برای استایل های رسمی زیاد مناسب نیستند، اما ست ونس مدل ارا با لباس های رسمی به دلیل طراحی شیک و کلاسیک‌شان بسیار زیبا و فوق العاده است. به خصوص اگر رنگ های رنگ های روشن این کتانی را با یک شلوار سفید ساده، یک پیراهن مردانه ی سفید و یک کت بلیزر آبی ست نمایید، استایلی فوق العاده زیبا برای خودتان رقم خواهید زد.

  • استایل با مدل اسلیپ-آن

این مدل از ونس ها، به دلیل شکل خاص و راحتشان، مورد علاقه بسیاری از افراد می باشند. تنوع رنگ و طرح این مدل بسیار بالا می باشد. از این رو برای سلایق و استایل های مختلف بسیار مناسب هستند. از این رو در مراسم های مختلف می توان از آن ها استفاده کرد. این کتونی های راحت همانطور که مناسب استایل غیررسمی هستند، مدل های ساده آن در مناسبت های رسمی هم کاربرد دارند.

بیشتر بدانید
معرفی کفش ونس و مدل های مختلف آن

ونس مردانه

کلام آخر

همانطور که می دانید، ونس ها یکی از اِلمان های همیشگی در دنیای مد هستند. از این رو خرید حداقل یک مدل از این کفش ها به خصوص برای قشر جوان جامعه که طرفدار استایل های امروزی هستند، بسیار واجب است.

توجه نمایید که برای خرید ونس اگر به دنبال کیفیت و قیمت مناسب به طور همزمان هستید، ما در فروشگاه کانورس تهران بهترین نمونه های آن را به مشتریان خود ارائه می نماییم. این فروشگاه علاوه بر مدل های ونس دارای انواع کفش کانورس نیز می باشد. و شما برای خرید کتونی های اسپرت این دو برند، می توانید به صفحه اصلی این وب سایت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *