مقالات

استایل کژوال با ونس

استایل کژوال با ونس

افرادی که به دنیای مد پوشاک علاقه مند هستند، با استایل های کژوال که یکی از پرطرفدار ترین استایل های امروزی می باشد، آشنایی دارند. این سبک پوشش معمولا یک استایل نیمه رسمی و یا حتی غیر رسمی شناخته می شود. و معمولا راحت ترین لباس ها را برای این استایل انتخاب می نمایند. از این رو “کژوال” سبک بسیار مناسبی برای یک تیپ روزمره و یا گشت و گذار دوستانه محسوب می شود. البته توجه داشته باشید، با اینکه این استایل غیررسمی و به نوعی راحت و آزاد است، اما اصلا شلخته و نامنظم نیست. و شما همیشه در هنگام انتخاب بخش های مختلف این استایل باید به تناسب طرح و رنگ توجه نمایید. یکی از مهم ترین اِلمان ها که در این استایل از اهمیت ویژه ای برخوردار است، انتخاب کفش می باشد. و از آنجایی که کفش ونس، یکی از معروف ترین کتونی هایی است که در این سبک پوشش بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، در این مطلب مهم ترین نکات برای استایل کژوال با ونس را بررسی می نماییم.

بیشتر بدانید
تفاوت‌های کانورس Classic و Chuck 1970

استایل کژوال با ونس

انواع استایل کژوال با ونس

امروزه کفش ونس یکی از پرطرفدار ترین کتونی های اسپرت می باشد. از این رو اکثر افراد جامعه و به خصوص جوانان و نوجوانان از این کفش برای فعالیت های مختلف استفاده می نمایند. همچنین کاربرد این مدل کفش ها در استایل کژوال بیش از دیگر انواع کتونی می باشد.

در این بخش چند مدل از معروف ترین استایل های کژوال با ونس را بررسی می نماییم.

  • ست با ونس آبی

رنگ آبی یکی از پرطرفدار ترین رنگ ها در فصول مختلف می باشد. اما آبی روشن از آن رنگ های جذابی است که برای استایل های تابستونی و بهاره بسیار مناسب است.

کفش ونس آبی یکی از مدل های خاص این برند می باشد که بسیار سخت با لباس های مختلف ست می شود. اما برای یک استایل کژوال با ونس فوق العاده می توان از این کتونی با شلوار جین مشکی و کت آبی استفاده نمود. همچنین ست این کتونی با شلوار های بژ و خاکستری برای فصل تابستان بسیار مناسب می باشد.

  • استایل راحتی با ونس مدل شطرنجی

برند ونس به غیر از مدل های ساده و کلاسیک دارای طراحی های خاص مانند پلنگی یا شطرنجی می باشد. این نوع کفش های خاص برای استفاده در استایل های کژوال بسیار مناسب و منحصر به فرد هستند.

برای مثال ست با ونس مدل شطرنجی جذابیت فوق العاده ای دارد. و شما برای جذابیت بیشتر این استایل بهتر است از شلوار های آبی یا سبز تیره به جای سفید و مشکی استفاده نمایید. زیرا این تضاد خود باعث جذابیت ظاهری فوق العاده تری می شود.

  • کتونی مدل Vans Low-Tops در تیپ های کژوال

به طور کلی کفش های بدون ساق ونس طرفداران بیشتری دارند. زیرا این مدل ها در پا بسیار راحت هستند. از این رو استایل کژوال با ونس که یک استایل راحت است، با این مدل ها سازگار تر هستند. این مدل از کفش های ونس برای ست  با شلوار جین گشاد که کمی پاچه آن را تا بزنید و تیشرت های لانگ بسیار مناسب است.

  • استایل روزمره با ونس مدل Vans Sk8-Hi

با اینکه ونس های ساق کوتاه بسیار پرطرفدار هستند، اما از جذابیت ونس های ساق دار در استایل های پاییزی یا زمستانی کژوال غافل نشوید. این مدل کفش ها با یک کت مشکی و شلوار مام استایل زیبایی منحصر به فردی دارند. همچنین بسیار از جوانان و نوجوانان از این استایل کژوال با ونس، برای اسکیت سواری و انجام فعالیت های ورزشی استفاده می نمایند.

بیشتر بدانید
بهترین ست با ونس در استایل های گوناگون

ست با ونس

جمع بندی

همانطور که می دانید، ونس ها یکی از اِلمان های همیشگی در دنیای مد هستند. از این رو خرید حداقل یک مدل از این کفش ها به خصوص برای قشر جوان جامعه که طرفدار استایل های امروزی هستند، بسیار واجب است.

توجه نمایید که برای خرید ونس اگر به دنبال کیفیت و قیمت مناسب به طور همزمان هستید، ما در فروشگاه کانورس تهران بهترین نمونه های آن را به مشتریان خود ارائه می نماییم. این فروشگاه علاوه بر مدل های ونس دارای انواع کفش کانورس نیز می باشد. و شما برای خرید تمام مدل های این دو برند می توانید به صفحه اصلی وب سایت این فروشگاه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *