مقالات

استایل با کفش سفید

استایل با کفش سفید

طی چند سال اخیر، کفش کتانی های سفید بین اکثر مردم بسیار پرطرفدار بوده است. بیشتر خانم ها و آقایان، آن‌ها را با انواع تیپ‌ها و لباس‌های ترند دنیای مد می‌پوشند. از این رو امروزه این کفش‌ها جزو پرکاربردترین کتونی هایی هستند که می‌توانید از آن ها در هر استایل و تیپی استفاده نمایید. اما از آنجایی که تنوع استایل در دنیای مد امروزی بسیار بالا می باشد، افراد زیادی برای انتخاب یک استایل مناسب با کفش سفید سردرگم می شوند. از این رو در این مطلب بهترین تیپ و استایل با کفش سفید را برای شما بررسی می نماییم.

راهنمای استایل با کفش سفید

کفش سفید یکی از پرطرفدارترین انواع کفش در بین آقایان و بانوان است؛ زیرا ست کردن این کتونی های اسپرت با انواع لباس ها بسیار راحت است. و برای استایل های مختلف از رسمی و نیمه رسمی گرفته تا اسپرت و کژوال قابل استفاده است.

یکی از کاربردی ترین نکات برای استایل با کفش سفید، استفاده از رنگ های خنثی و نود مانند خاکستری، کرم، طوسی و غیره است. این رنگ ها موجب تعادل در تیپ و استایل شما می شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا چند نمونه از بهترین استایل با کفش سفید را بررسی نماییم.

استایل با کفش سفید

  • ست کتانی سفید با پالتو مشکی

یکی از پرطرفدار ترین استایل ها با کفش سفید، استایل های زمستانی می باشد. شما با استفاده از رنگ های متضاد در این فصل می توانید زیبایی فوق العاده ای برای تیپ و ظاهر خود به وجود آورید. ست کتانی سفید با پالتو مشکی یکی از بهترین ست هایی است که برای افرادی با استایل کژوال و یا حتی رسمی گزینه بسیار مناسبی است. با این استایل فوق العاده در پاییز و زمستان به زیبایی بدرخشید.

  • استایل با کفش سفید و شلوار جین

لازم است بدانید استایل کفش سفید و شلوار جین یکی از پرطرفدار ترین استایل ها در بین خانوم ها و آقایان در هر سن و سالی می باشد. در واقع تضاد رنگی که بین شلوار و کفش شما وجود دارد، توجه زیادی را به استایل شما جذب می نماید.

بیشتر بدانید
خرید بهترین کفش اسپرت پسرانه

به طوری کلی استایل جین و کفش سفید یک استایل اسپرت فوق العاده و پرطرفدار است. و معمولا افراد خاص پسند حداقل یک دست لباس با این استایل در کمد خود دارند. کفش های سفید در زیبایی هرچه بیشتر استایل های جین بسیار تاثیر گذار است. اگر طرفدار استایل اسپرت هستید، حتما این ست را امتحان کنید.

  • نکات مهم برای ست کتونی سفید ساق بلند در یک استایل خاص

کفش های ساق دار سفید را با جوراب های بدون ساق و شلوار های رنگ خنثی مانند خاکی یا استخوانی ست نمایید. همچنین می توانید آنها را با شلوار جین آبی آسمانی یا مشکی ست کنید. با اینکه این کتونی ها ذاتا برای فصول سرد است، اما برخی طرفداران استریت استایل از این کتونی ها در فصل تابستان نیز استفاده می نمایند. برای استایل با کفش سفید در فصل تابستان از شلوار کرم رنگ می توانید استفاده نمایید.

  • استایل با کفش سفید و شلوار کتان

یکی از پرطرفدار ترین استایل ها با کفش سفید، استفاده از یک پولیور گشاد ساده رنگ روشن و تیشرت راه راه به همراه شلوار کتان های رنگی مانند: خاکی، طوسی و مشکی است. در این ترکیب اگر به جای پولیور از پیراهن های تک رنگ استفاده نمایید، استایلی نیمه رسمی برای موقعیت های خاص خواهید داشت.

استایل با کفش سفید

کلام آخر

همانطور که می دانید، کتونی های اسپرت یکی از اِلمان های همیشگی در دنیای مد هستند. از این رو خرید حداقل یک مدل از این کفش ها به خصوص برای قشر جوان جامعه که طرفدار تیپ های امروزی هستند، بسیار واجب است. در بین انواع ست با کتونی های مختلف، استایل با کفش سفید از طرفداران بسیاری برخوردار است. از این رو در این مطلب نکات مهم برای استایل با این کتونی جذاب را بررسی نمودیم.

بیشتر بدانید
کفش روزمره

البته توجه نمایید کیفیت کفش انتخابی نیز در زیبایی تیپ شما بسیار تاثیر گذار است. ونس و کانورس از بهترین برند های تولید کننده انواع کتونی اسپرت در کل دنیا می باشند. فروشگاه کانورس تهران بهترین نمونه های این کتونی های اسپرت را مناسب با سلیقه اکثر افراد به مشتریان ارائه می نماید.

با خیال راحت بهترین ها را از وب سایت این مجموعه خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *